Heb je een vraag, lees dan eerst hieronder de antwoorden op veelgestelde vragen. Mogelijk vindt je hier al het antwoord op je vraag. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen of heb je een tip? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@studioukkies.nl. We helpen je graag verder!
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Kijk voor de contactmogelijkheden op onze pagina ‘Contact’
Hebben jullie een fysieke winkel?
Nee, wij hebben geen winkel. Wat we wel hebben is een uitgebreide webwinkel waarin ons assortiment staat uitgestald.
Kan ik een product sample bestellen?
Wil je het materiaal en kleur graag even zien en voelen alvorens je besteld? Neem dan contact met ons op via info@studioukkies.nl. We sturen graag -mits voorradig- een sample op. Let op: hieraan zijn kosten verbonden.
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Nee, wij verkopen op dit moment nog geen cadeaubonnen.
Accepteren jullie ook VVV-bonnen?
Nee, wij accepteren op dit moment nog geen VVV-bonnen.
Mijn houten product heeft een vreemd brandluchtje, wat kan ik hier aan doen?
Onze houten producten worden met een laser uitgesneden of gegraveerd. Als gevolg hiervan kan er tijdelijk een brandgeur aan het hout achterblijven. Deze trekt in de loop van tijd weg. Om dit proces te versnellen kun je het product met een schone droge doek voorzichtig afnemen. Het gebruik van een luchtverfrisser raden wij doorgaans af. De kans is namelijk aanwezig dat er vlekken op het hout achterblijven.
Mijn houten product geeft zwart af, wat kan ik hier aan doen?
Onze houten producten worden met een laser uitgesneden of gegraveerd en met de hand nabewerkt. Toch kan het wel eens voorkomen dat het product een zwarte kleur afgeeft. Om dit te verminderen kun je het product met een schone droge doek voorzichtig afnemen.
Hoe kan ik mijn cookiestoestemming wijzigen of intrekken?
Je kunt jouw cookietoestemming eenvoudig wijzigen of intrekken door op onderstaande link ‘Cookietoestemming beheren’ te klikken.
Ik ben de producthandleiding kwijt, wat nu?
Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat de handleiding niet in de doos aanwezig is of dat je deze bent kwijtgeraakt. Om je te helpen hebben we al onze handleidingen op één plek verzameld.
Kijk handleidingen en voorschriften op onze pagina Producthandleidingen.
Kan ik een product ruilen?
Nee, een product ruilen is helaas niet mogelijk.
Stuur het product waar je niet tevreden over bent volgens de richtlijnen naar ons retour en plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste product.
Kijk voor meer informatie over retourneren op onze pagina Retourneren & garantie.
Waar vind ik informatie over garantie?
Informatie over garantie kan je vinden op onze pagina ‘Retourneren & garantie’.
Waar vind ik informatie over bestellen?
Informatie rondom bestellingen kan je vinden op onze pagina ‘bestellen & betalen’.
Waar vind ik informatie over betalen?
Informatie over betalen kan je vinden op onze pagina ‘bestellen & betalen’.
Waar vind ik informatie over levering?
Informatie over betalen kan je vinden op onze pagina ‘Verzenden’.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Informatie over het indienen van klachten kun je vinden op onze pagina ‘Klachten’.
Wil je met ons in contact komen?
Is het antwoord op jouw vraag niet aan bod gekomen bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier. We helpen je graag verder!